انتشار تصویری جدید از آیفون 8 / طراحی مشابه با گلکسی اس 8!

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی و دقیقاً زیر لوگوی اپل منتقل شده که این امر به دلیل برداشته شدن دکمه هوم از پنل جلویی انجام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنوز چند ماهی به رونمایی از جدیدترین محصول کمپانی اپلیعنی آیفون 8 فاصله داریم، اما این امر هرگز مانع از منابع خبری در افشای اطلاعات مربوط به این آیفون جدید نخواهد شد. در همین رابطه، امروز تصویری منتسب به آیفون 8 در فضای وب منتشر شده که نمایی از طراحی قسمت های جلویی و پشتی آن را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهد.

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی و دقیقاً زیر لوگوی اپل منتقل شده که این امر به دلیل برداشته شدن دکمه هوم از پنل جلویی انجام شده است. همچنین، با نگاه به نمایشگر این گوشی می توان به شباهت بالای آیفون 8 به گلکسی اس 8 سامسونگ پی برد که چند روز قبل رسماً توسط این شرکت کره  ای رونمایی شد.

 

از طرفی دیگر، لبه های کناری نمایشگر این گوشی نیز همانند پرچمدار سامسونگ، به صورت منحنی طراحی شده و حاشیه های بالایی و پایینی نمایشگر نیز به کمترین میزان ممکن رسیده است. اما تفاوتی که بیش از همه به چشم می آید، طراحی دوربین این گوشی است به طوری که از حالت افقی در آیفون 7 پلاس، به حالت عمودی تغییر کرده است.

 

گفتنی است منبع افشاگر این تصویر، آیفون مورد نظر را نسخه iphone Edition معرفی کرده که چند وقتیست زمزمه هایی مبنی بر معرفی آن در کنفرانس ماه سپتامبر اپل به گوش می رسد. از طرفی دیگر، منبع یاد شده عنوان کرده است که آیفون های امسال در دو مدل و مجهز به بدنه ای شیشه ای و فلزی عرضه خواهند شد که مدل شیشه ای، شیک بودن و مدل فلزی نیز مقاوم بودن را برای دارندگان خود به ارمغان خواهند آورد.

 

آیفون 8

 

دیدگاه تان را بنویسید