قیمت‌ پرچم‌داران سامسونگ چند است؟ / گلکسی اس 8 گران‌تر از آیفون 7

سامسونگ سرانجام از دو پرچم‌دار هیجان‌انگیزش رونمایی کرد: دو گوشی با مشخصات سخت‌افزاری مشابه که تنها تفاوتشان در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری خلاصه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با طراحی زیبا و قابلیت‌هایی که سامسونگ در مراسم رونمایی نشان داد، بی‌شک از هم‌اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و افراد بسیار زیادی خواهان خرید آن هستند. اما فارغ از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های وسوسه‌برانگیز گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش، یکی از فاکتورهای مهم که تعیین می‌کند شما سراغ این گوشی می‌روید یا خیر، قیمت آن است.

از هم‌اکنون پیش‌‌خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از چهار شرکت مخابراتی بزرگ آمریکا آغاز شده و قیمت‌های پایه بسته به اینکه چه شرکتی را به عنوان سرویس‌‌دهنده خدمات خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. پایین‌ترین قیمت در حال حاضر متعلق به شرکت Verizon است که گلکسی اس 88 را به قیمت 720 دلار و گلکسی اس 8 پلاس را به قیمت 8400 دلار پیش‌فروش می‌کند. با نگاهی به قیمت‌های ذکر شده متوجه می‌شوید که قیمت هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ از آیفون‌های اپل گران‌تر تعیین شده است. البته شرکت‌های مخابراتی به پیش‌خریدکنندگان هدایایی مانند هدست واقعیت مجازی Gear VR به همراه دسته کنترل، هدفون Harman Kardon و 256 گیگابایت حافظه جانبی microSD نیز هدیه می‌دهند. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ در یک نسخه‌ با 4 گیگابایت رم و 644 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شوند.

سامسونگ تاریخ عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در آمریکا 21 آوریل (اول اردیبهشت) و در اروپا 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) تعیین کرده است. ممکن است نمایندگی سامسونگ در ایران بخواهد مانند نوت 7 پیش‌فروشی مخصوص به ایران داشته باشد که در صورت چنین اتفاقی شما را از طریق جی‌اس‌ام در جریان خواهیم گذاشت. احتمال می‌رود تا نیمه اردیبهشت این دو گوشی با قیمت‌های نجومی وارد ایران شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید