صفحه نمایش آیفون 8 به اندازه گلکسی اس 7 اج خمیده نیست

نیکِی در گزارش خود به نقل از منابعی که اطلاعات را در اختیارش قرار داده‌اند، چنین اظهار نظر کرده است: خمیدگی نمایشگر آیفون ۸ اپل بسیار کمتر از گلکسی اس ۷ اج خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اغلب شایعات منتشرشده در رابطه با نسل جدید آیفون یا همان آیفون ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED نشان از این دارند که این نمایشگر دارای خمیدگی در لبه‌ها خواهد بود؛ اما گزارش جدید Nikkei Asian Review حاکی است که این خمیدگی به اندازه‌ی گلکسی اس ۷ اج نخواهد بود.

نیکِی در گزارش خود به نقل از منابعی که اطلاعات را در اختیارش قرار داده‌اند، چنین اظهار نظر کرده است: خمیدگی نمایشگر آیفون ۸ اپل بسیار کمتر از گلکسی اس ۷ اج خواهد بود. این موضوع را باید به دلیل  سختی تولید کاورهایی خواند که لازم است روی نمایشگر قرار بگیرند. با وجود اینکه استفاده از نمایشگر خمیده مساحت قابل مشاهده روی گوشی را تا ۵.۲ اینچ افزایش می‌دهد و مضاف بر آن، آیفون ظاهری زیباتر پیدا می‌کند؛ قابلیت‌های جدیدی صرفا به‌واسطه‌ی استفاده از نمایشگر خمیده به این گوشی اضافه نمی‌شود.

گزارش نیکِی یک هفته پس از آن منتشر شد که IHS Markit پیش‌بینی کرده بود اپل از OLED تخت در نسخه‌ی آیفون‌ مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی این گوشی استفاده خواهد کرد که با به‌کارگیری شیشه‌ی 2.5D همخوانی دارد.

چندی پیش دو موسسه‌ی تحلیلی KGI و TrendForce در پیش‌بینی‌های خود اعلام کرده بودند اپل در آیفون ۸ از وجود شیشه‌ی 2.5D استفاده خواهد کرد که نشان‌دهنده‌ی خمیدگی بسیار اندکی است که احتمالا در آیفون ۸ شاهد آن خواهیم بود.

منبع مورد نظر همچنین به این نکته اشاره کرده که هنوز طراحی نهایی آیفون ۸ اپل مورد تأیید قرار نگرفته است و در صورتی که قرار بود آیفون ۸ همچنان از نمایشگر کاملا تخت برخوردار باشد، اپل هیچ‌گاه به سراغ نمایشگر OLED نمی‌رفت.

گزارش نیکی همچنین به این موضوع اشاره کرده است که مساحت قابل مشاهده‌ی نمایشگر آیفون ۸ حدود ۵.۲ اینچ خواهد بود؛ هرچند ویژگی‌های جدیدی در این نمایشگر وجود ندارد. مینگ چی کو از KGII در آخرین گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که آیفون ۸ دارای نمایشگری ۵.۸ اینچی خواهد بود و تنها ۵.۱۵۵ اینچ آن قابل استفاده است. کو بخشی از نمایشگر آیفون ۸ را مختص کلید‌های فیزیکی اعلام کرده است.

وال‌استریت ژورنال و کره‌ هرالد از جمله‌ی منابع خبری دیگری هستند که در گزارش‌های خود از نمایشگر خمیده برای آیفون ۸ اپل سخن گفته‌اند، اما جزئیات بیشتری در این خصوص را ارائه نکرده‌اند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید