گلکسی تب اس 3 سامسونگ با چهار بلندگو و قلم S Pen معرفی شد

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در غیاب گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ، این کمپانی کره‌ای نسل جدید پرچمدار خود را به بارسلونا آورده تا دست خالی در کنگره‌ی جهانی موبایل حاضر نشده باشد. سامسونگ دقایقی پیش نسل جدید تبلت خود را با نام گلکسی تب اس ۳ رونمایی کرده که به واقع می‌توان این محصول را یکی از رقبای تبلت‌های رده بالای بازار نظیر سرفیس‌های مایکروسافت خواند.

دی جی کُه، مدیر سامسونگ الکترونیکس در مورد گلکسی تب اس ۳ این چنین اظهار نظر کرده است:

تبلت جدید ما با استفاده از تکنولوژی ّای پیشرفته توسعه یافته و تجربه‌ی بی‌نظیری را در اختیار مشتریانمان قرار می‌دهد. گلکسی تب اس ۳ برای کاربران به منظور استفاده در منزل و کار طراحی شده است.

از جمله‌ی مشخصات فنی گلکسی تب اس ۳ باید به بهره‌گیری از نمایشگر سوپرامولد ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲٫۰۴۸ در ۱٫۵۳۶ پیکسل، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌دی تا ظرفین ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، درگاه USB تایپ C، مودم LTE با پشتیبانی از استاندارد Cat.6 در نسخه‌ی LTE اشاره کرد. این تبلت از وجود یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و همچنین سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

گلکسی تب اس ۳ از قابلیت‌های دیگری نیز بهره می‌برد که این تبلت را به گزینه‌ی ایده‌آل برای افرادی که می‌خواهند تبلت را جایگزین لپ‌تاپ کنند، تبدیل می‌کند. بهره‌گیری از قلم S Pen، کیبورد مغناطیسی جداشدنی، بلندگوی چهارگانه و همچنین پشتیبانی از HDR و Vulkan API در نمایشگر اشاره کرد. همچنین باید به پشتیبانی از WiFi 802.11ac در کنار سنسور اثر انگشت و تکنولوژی شارژ سریع در کنار Samsung Smart Switch اشاره کرد. سامسونگ یک کیبورد جدا شدنی مغناطیسی برای گلکسی تب اس ۳ طراحی کرده که نیاز به شارژ جداگانه ندارد.

گلکسی تب 3 سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم گلکسی تب اس ۳ از وجود بلندگوی چهارگانه بهره می‌برد که توسط AKG کمپانی هارمن بهینه شده تا صدای با کیفیت را در اختیار خریداران این تبلت قرار دهد. با وجود بهره‌گیری از چهار بلندگو در این تبلت، ضخامت گلکسی تب اس ۳ قریب به ۶ میلی‌متر است. همانطور که می‌دانید تصاحب هارمن توسط سامسونگ نهایی شده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی شاهد همکاری نزدیک‌تر این دو کمپانی با یکدیگر باشیم.

نمایشگر این تبلت قادر است تا محتوای 4K و HDR را پشتیبانی کند که نتیجه‌ی آن نمایش رنگ‌ها هر چه نزدیک‌تر به واقعیت است. سامسونگ نمایشگر تبلت خود را با پشتیبانی از Vulkan API برای ایجاد بهترین تجربه‌ی بازی برای کاربران بهینه کرده است. قلم S Pen عرضه شده به همراه این تبلت دارای نوکی ۰.۷ میلی‌متری است که می‌توان شدت قلم را با افزایش فشار افزایش داد. قلم استایلوس این تبلت قادر است تا فشار وارد شده را در ۴٫۰۰۰ درجه احساس کند. با استفاده از این قلم می‌توان در حالت خاموش بودن نمایشگر نیز به نت‌برداری پرداخت. نکته‌ای که در مورد قلم S Pen تبلت جدید سامسونگ اشاره کرد، عدم اختصاص روزنه‌ای برای تبلت درون بدنه یا استفاده زا قابلیت مغناطیسی برای چسباندن آن به بدنه‌ی تبلت است. در واقع این قلم را نمی‌توان همچون سری گلکسی نوت درون بدنه‌ی تبلت جای داد.

این تبلت مبتنی بر اندرویدی ۷ نوقا راهی بازار خواهد شد. سامسونگ این تبلت را در رنگ‌های مشکی و سفید راهی بازار خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی کره‌ای قیمت این تبلت به ازای بازاری که در آن عرضه می‌شود، متفاوت خواهد بود، حال آنکه سامسونگ تایید کرده که قیمت نسخه‌ی وای‌فای و LTE به ترتیب ۶۷۹ و ۷۶۹ یورو در اروپا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید