کنگره جهانی موبایل

Archos از تبلت مستحکم 101 Saphir رونمایی کرد

با آغاز کنگره جهانی موبایل 2017 شاهد معرفی محصولات بسیاری هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در طی سال های اخیر، برخی از تولیدکنندگان محصولات هوشمند تبلت ها و گوشی های مقاوم و به اصطلاح جان‌سختی را تولید و روانه بازار کرده اند که می تواند انتخابی ایده‌آل برای آن دسته از کاربرانی باشد که به دنبال خرید محصولی با مقاومت بالا در برابر خط و خش، ضربه، سقوط احتمالی و یا نفوذ آب و گرد و غبار هستند.

اخیراً شرکت Archos، ساعاتی روز قبل از شروع به کار رسمی MWC 2017، با معرفی تبلتی جدید تحت عنوان 101 Saphir خود را به جمع تولیدکنندگان این قبیل محصولات اضافه کرد. این تبلت از گواهینامه IP54 بهره می برد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. قاب این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده است که اگرچه نمایی زمخت را به این تبلت می بخشد، اما قادر است از آن در برابر هر گونه آسیب احتمالی ناشی از خط و خش و یا افتادن از دست محافظت کند.

 

در خصوص سایر مشخصه های این تبلت نیز باید گفت که 101 Saphir از مشخصاتی همچون صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و رم ۱ گیگابایتی برخوردار است.

 

پردازش اطلاعات این گوشی به دست چیپست چهار هسته ای MT8163 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز سپرده شده و یک باتری 6000 میلی آمپری نیز، انرژی لازم برای این تبلت را تامین خواهد کرد. گفته می شود که با یک بار شارژ، می توان تا 5 ساعت متوالی فیلم تماشا کرد.

 

حافظه داخلی این دستگاه نیز برابر با 16 گیگابایت عنوان شده که البته از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاست. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به درگاه USB نوع C، دو بلندگوی استریو و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

 

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این تبلت در دسترس نیست و باید منتظر بیانیه های این شرکت در این رابطه، در جریان کنگره جهانی موبایل بود.

تبلت

 

 

تبلت

 

 

تبلت

 

 

تبلت

 

دیدگاه تان را بنویسید