گسترش تصاویر کوچک به کمک هوش مصنوعی و فتوشاپ

به روز رسانی جدیدی از فتوشاپ منتشر شده است که می‌تواند از هوش مصنوعی برای گسترش تصاویر استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت Adobe یک نسخه آزمایشی از نرم افزار به روز شده فتوشاپ را با ویژگی Expand منتشر کرده است که با استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، اندازه تصویر را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برای این کار می‌توانید ابزار برش را به سمت خارج از اندازه اصلی تصویر بکشید و موارد جدید را با متن یا بدون آن اضافه کنید.

هنگامی که تصویر بسیار کوچک است، این ویژگی می‌تواند کمک کننده باشد؛ اما طبق اعلام Adobe، این ویژگی همچنین زمانی که می‌خواهید نسبت ابعاد را تغییر دهید، یا یک تصویر ناقص را اصلاح کنید یا آثار هنری را دستکاری کنید، می‌تواند کمک کننده باشد.

اعلان‌های متنی هوش مصنوعی در نسخه بتا (آزمایشی) اکنون به بیش از ۱۰۰ زبان کار می‌کنند؛ بنابراین لازم نیست از زبان بسیار محبوبی مانند انگلیسی برای تولید محتوا استفاده کنید.

به محض به روز رسانی برنامه بتای فتوشاپ، Expand و پشتیبانی متن بلادرنگ در دسترس خواهد بود.

 از ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری استفاده می‌کند که در پاییز امسال ارائه خواهد شد، بنابراین به زودی ابزار‌های خلاقانه‌تری خواهیم داشت.

ویژگی Expand در درجه اول برای سازندگانی است که بیشتر به بیان هنری علاقه‌مند هستند.

شما می‌توانید با استفاده از آن پانورامای چشم نوازی از یک ساحل بکر ایجاد کنید؛ در حالی که واقعیت بسیار زشت‌تر از چیزی است که قصد دارید آن را در تصویر خود بسازید.

 

دیدگاه تان را بنویسید