قابلیت‌های دوربین گلکسی S۲۴ لو رفت!

طبق اطلاعات فاش شده، احتمالا دوربین سلفی سری جدید گلکسی S۲۴ سامسونگ که قرار است سال آینده عرضه شود هیچ پیشرفتی نداشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اطلاعات درز یافته حاکی از آن است که گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین تله فوتو ۵ برابری است که جایگزین واحد زوم ۳ برابری می‌شود، در حالی که دوربین‌های سلفی گلکسی اس ۲۴ اولترا و همچنین مدل‌های وانیلی و پلاس در خط تولید، از نظر سخت افزاری بدون تغییر باقی خواهند ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ نشریه هلندی GalaxyClub گزارش داد که سامسونگ قصد دارد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی را در طیف گلکسی اس ۲۴ برای مدل‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا حفظ کند، با این حال، این احتمال وجود دارد که سری اس ۲۴ همچنان قابلیت‌های سلفی بهبود یافته‌ای را از طریق بهبود نرم افزار ارائه دهد.

نکته مثبت این است که انتظار می‌رود سامسونگ به استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی چشمگیر Galaxy S۲۳ Ultra برای Galaxy S۲۴ Ultra ادامه دهد. علاوه بر این، سرعت شارژ مدل‌های S۲۴+ و S۲۴ Ultra احتمالاً افزایش خواهد یافت، زیرا شرکت کره‌ای قصد دارد از فناوری باتری انباشته استفاده کند که می‌تواند سرعت شارژ را از ۴۵ وات به ۶۲ وات افزایش دهد، در حالیکه متاسفانه گلکسی اس ۲۴ معمولی بهبود چندانی در وضعیت سرعت شارژ نخواهد داشت و سرعت آن فراتر از ۲۵ وات نمی‌رود.

در حالی که علاقه‌مندان به سلفی ممکن است از عدم ارتقای سخت افزاری در دوربین‌های جلو ناامید شوند، پیشرفت‌های نرم افزاری سامسونگ می‌تواند منجر به بهبود عملکرد عکس برای سری گلکسی S۲۴ شود.

سامسونگ علاوه بر ارتقای سخت افزاری، روی ادغام فناوری هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۴ نیز کار می‌کند و این شرکت در حال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی به طور خاص برای این محدوده است.

فناوری هوش مصنوعی با دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ متفاوت است، اگرچه جزئیات دقیقی در مورد اجرای آن در حال حاضر فاش نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید