مرسدس EQG با طرحی جدید تولید می‌شود+ تصاویر

مرسدس بنز، کانسپت EQG را در نمایشگاه مونیخ به نمایش گذاشت و قرار است G-Wagen برقی را به زودی معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرسدس بنز چند وقتی است که به دنیای الکتریکی شدن پا گذاشته و حتی چندی پیش از مدل نمادین G کلاس رونمایی کرد و اکنون این شرکت در نمایشگاه مونیخ کانسپت EQG را رونمایی کرده است که خودرویی نزدیک به تولید و پیش‌نمایشی از G کلاس الکتریکی محسوب می‌شود.

 این کانسپت شاسی بلند از مرسدس بنز دارای چهار موتور الکتریکی و چهار چرخ محرک است. این احتمال وجود دارد که در طول سال شاهد نسخه تولیدی آن باشیم و به کراس اوور EQB و سدان‌های برقی EQS و EQE در خط EQ مرسدس بنز ملحق شود.

مرسدس بنز قصد دارد به سرعت مدل‌هایی را به مجموعه EQ برقی خود اضافه کند؛ جدیدترین مدل های اضافه شده شامل سدان EQE و نوع AMG با کارایی بالا EQS است. به زودی، یکی از نمادین‌ترین مدل‌های بنز، شاسی بلند آفرود کلاس G که در بین مردم به عنوان G-wagen شناخته می‌شود نیز به لیست آنها اضافه می شود.

معرفی کانسپت مرسدس EQG، پیش‌نمایشی از G کلاس الکتریکی

جالب است بدانید که اکثر مدل‌های EQ مرسدس بنز بنزینی هستند اما اکنون کانسپت EQG با ظاهر سنتی که دارد جزو کلاس G قرار گرفته اما کاملا برقی است. نکته حائز اهمیت این است که کانسپت EQG ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است و همان چراغ‌های جلوی گرد را دارد.  مرسدس می‌گوید این کانسپت به زودی تولید می شود و قرار است بر روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار شود.

معرفی کانسپت مرسدس EQG، پیش‌نمایشی از G کلاس الکتریکی

جالب است بدانید که  این کانسپت دارای یک پایه نگهدارنده لاستیک در پشت است که یک جعبه قفل دار دارد و آنطور که بنز اعلام کرده  می‌تواند کابل شارژ را در آن ذخیره کرد. علاوه بر این بنز اعلام کرده است که این کانسپت شاسی بلندی سوار روی قاب با سیستم تعلیق جلو مستقل و محور عقب است.

معرفی کانسپت مرسدس EQG، پیش‌نمایشی از G کلاس الکتریکی

در این کانسپت یک موتور الکتریکی به کار برده شده است که به هر چرخ قدرت می‌دهد و چهار چرخ محرک را به حرکت در می آورد. در حال حاضر،این کانسپت بر پایه خودرو AMG G۶۳ ساخته خواهد شد که دارای یک پیشرانه ۴.۰ لیتری V-۸ توربوشارژ ۵۷۷ اسب بخاری است.

 مرسدس AMG می‌گوید نسخه‌های با کارایی بالا از سری EQ، (همانطور که در AMG EQS دیده می‌شود)، تولید خواهد کرد، بنابراین انتظار می رود که به زودی AMG EQG را نیز مشاهده کنیم.

معرفی کانسپت مرسدس EQG، پیش‌نمایشی از G کلاس الکتریکی

EQG به احتمال زیاد در کنار مدل‌های بنزینی مانند دیگر خودرو‌های مرسدس EQ به فروش می‌رسد. این احتمال نیز وجود دارد تا زمانی که این خودرو به بازار برسد، آفرودر‌های برقی مانند هامر EV GMC وارد بازار شوند. 

دیدگاه تان را بنویسید