گجت‌های دوست‌داشتنی CES 2019

بار دیگر نمایشگاه CES 2019 آغاز به کار کرد و کمپانی‌های بزرگی چون اینتل، ال‌جی، سامسونگ، سونی و غیره با جدیدترین تولیدات و محصولات خود در برابر چشم مشتریان و کاربرانشان صف کشیده‌اند. امسال هم مانند سال‌های قبل تازه‌ترین فناوری‌های روز دنیا خودنمایی می‌کنند که برخی از آنها از مدت‌ها قبل قول رونمایی آنها داده شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، در میان ابداعات جدیدی چون نمایشگرهای تلویزیونی قابل انعطاف و لپ‌تاپ‌های جدید، محصولات راداری متعددی هم امسال در نمایشگاه CES 2019 حضور پیدا کرده‌اند. این محصولات شاید برای همه کاربران کاربردی نباشد، اما به کار عده‌ای از آنها می‌آید.

کابل USB-C اپل

2973060

این اولین کابل USB-C تأییدشده اپل از نسل سوم است که به قیمت 25 و 35 دلار فروخته می‌شود که قیمت آن نسبت به کابل‌های نسل اول خیلی ارزان‌تر نیست اما حرکت روبه‌ جلویی محسوب می‌شود به طوری که به نظر می‌رسد از نظر کیفیت کارهای زیادی روی آن انجام گرفته و شارژ سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. کابل شارژ USB-C مدل Belkin قرار است در بهار در دسترس کاربران قرار گیرد و آن را می‌توان نوعی اعتراض نسبت به تصمیم‌گیری اپل به حذف هدست هدفون در کنار فروش گوشی‌های آیفون تلقی کرد.

دوربین تمام فریم پاناسونیک

6563840-6422235-image-a-10_1542990672826

پاناسونیک برای اولین بار بعد از گذشت چند ماه به سمت تولید دوربین‌ها و لنزهای تمام فریم روی آورده و در روزهای اخیر جزئیاتی از آن منتشر کرده است. پیش از این هم اطلاعاتی از دوربین‌های Lumix S1 و S1R مجهز به حسگرهای 24 و 47 مگاپیکسلی داشتیم. اما حالا، عکس‌هایی که دوربین‌های جدید ثبت می‌کنند، دینامیک بالایی دارند و با کیفیت بالای روی تلویزیون‌های 4K هیبریدی گاما پخش می‌شوند و علاوه بر این، حالت رزولوشن بالا هم به آن اضافه شده است که با سرعت زیادی 8 عکس را پخش کرده و آنها را به یک تصویر واحد تبدیل می‌کند.

بلندگوهای JBL

Astronaut-Moon-Astronomy-Satellite-Forward-1849402.v1

کمپانی JBL در همکاری با گوگل، ساندبار یا نوعی بلندگوهای خطی‌ تولید کرده‌اند که هر تلویزیونی را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند. این فناوری با کیفیت بالای صدایی که ایجاد می‌کند، با نرم‌افزارهلی مختلفی چون Android TV و دستیار گوگل ادغام می‌شود. این محصول اولین بار در ماه می معرفی شد اما قرار است با قیمت 399.95 دلار در بهار عرضه شود. «ساب‌ووفر» هم برای آن در نظر گرفته شده که جداگانه و با قیمت 299.95 دلار قابل دسترس است.

کیبورد جوهر الکترونیکی Nemeio

karen-nyberg-female-astronaut-international-space-station-iss-cupola-windows-expedition-37-nasa

برای کاربران خاصی که به دنبال یک چیز خاص بوده و تنها یک صفحه کلید مکانیکی صرف نمی‌خواهند، Nemeio به تازگی نوعی کیبورد جوهر الکترونیکی طراحی کرده است. اگر کارتان طراحی است . مدام باید در برنامه‌های مختلف به دنبال تنظیمات متنوعی باشید، یا زیاد اهل بازی کردن هستید و دکمه‌های کیبورد خیلی برایتان اهمیت ندارد، این کیبورد به کارتان می‌آید. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.

ربات نان‌پز

pendulum-for-hypnosis

نان پختن از جمله هنرهایی است که باید با عشق آن را انجام داد. شاید شمایی که در خانه و به طور تفریحی این کار را انجام دهید، با هزینه‌ پایین قادر به خرید ربات نان‌پز نباشید اما به طور قطع، یک مغازه نانوایی یا شیرینی‌پزی می‌تواند برای خرید چنین دستگاهی هزینه کند و با کمک آن سرعت کارش را بالا ببرد. به ازای زمانی که یک انسان یک نان می‌پزد، این ربات نان‌پز می‌تواند در همین زمان 10 عدد نان بپزد. این دستگاه هم جزء دستگاه‌هایی است که در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمده است.

کابل مبدل بلوتوث Audeze

white-and-orange-tablets

کسانی که عاشق هدفون‌های باکیفیت Audeze هستند، می‌توانند اطمینان داشته باشند که از اپل عقب نمی‌مانند. بلوتوث Cipher قرار است در آینده هدفون‌های سیمی را با قیمت 99 دلار به بلوتوث‌های بی‌سیم تبدیل کند.

هدفون Orbit و Orbit S ابری HyperX

wire-7111990-1544134514-781_634x434

سال گذشته در نمایشگاه CES 2019 فناوری هدفون‌های صوتی سه‌بعدی Audeze عرضه شد و حالا در نمایشگاه امسال هم از نوعی فناوری سه‌بعدی Planar Driver و Waves 3D NX کمپانی Audeze رونمایی می‌شود. هدفون‌های Orbit و Orbit S با قیمت 300 و 330 دلار به بازار عرضه می‌شوند. با ورود محصولات جدید HyperX، باید منتظر موج تازه‌ای از ابزارهای صوتی فضایی برای بازی‌های کامپیوتری بود تا صداها را با کیفیت بسیار بالایی به گوش مخاطب برسانند.

استند و پد شارژ بی‌سیم Griffin

10

چند سالی است که گوشی‌های آیفون و ساعت هوشمند اپل از شارژرهای بی‌سیمی AirPower برای شارژ استفاده می‌کنند. اما کمپانی Griffin به تازگی جایگزین مناسبی تولید کرده که در ماه‌های ابتدایی سال جاری به بازار می‌آید و در عین زیبایی، تنها 80 دلار قیمت دارد.

دیدگاه تان را بنویسید