جی پلاس؛

رونمایی آیفون‌های جدید!

اپل قرار است به زودی از گوشی‌های آیفون جدید خود تحت عنوان آیفون XS رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، تاکنون فقط زمان رونمایی از جدیدترین گوشی آیفون یعنی آیفون XS اعلام شده و هنوز زمان دقیق عرضه و فروش آن مشخص نشده است. اما گمانه‌زنی‌هایی مطرح می‌شود که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند از 21 سپتامبر آن را در دست‌های خود تصور کنند. این در حالی است که آیفون XS در آمریکا و برخی بازارهای دیگر، زودتر از بقیه دنیا عرضه می‌شود و آنها می‌توانند دو روز بعد از رونمایی محصول یعنی در جمعه 14 سپتامبر این گوشی را خریداری کنند.

سال گذشته اپل، آیفون 8 و آیفون X را در 12 سپتامبر رونمایی کرد. اگر امکان رزرو آیفون 8، حدود سه روز بعد از رونمایی یعنی 15 سپتامبر امکان‌پذیر می‌شد، کاربران می‌توانستند گوشی‌ها را در جمعه 22 سپتامبر دریافت کنند. بر این اساس، کارشناسان این فرضیه را مطرح کرده‌اند که اپل ممکن است پانزدهم و بیست و دوم سپتامبر امسال را به عنوان زمان آغاز پیش‌فروش محصول تعیین کند و زمان عرضه گوشی را به جمعه بعد از رونمایی موکول کند.

سال گذشته نیز این کمپانی، در وقفه‌ای که ایجاد کرد، پیش‌فروش گوشی آیفون X را حدود 6 هفته بعد از رونمایی از محصول یعنی جمعه 27 اکتبر آغاز کرد. شواهد حاکی از آن است که امسال اپل قصد دارد از سه گوشی آیفون رونمایی کند. دو مدل، نسخه‌های آیفون  X جدید و دیگری، آیفون XS است و پیش‌فروش آنها از جمعه بعد از رونمایی آغاز می‌شود.

اما انتظار می‌رود که اپل نسخه ارزان‌قیمت آیفون XS را با قیمت 700 تا 1000 دلار معرفی کند. تحلیل‌گران پیش‌بینی‌ کرده‌اند که اپل در رونمایی دیگری هم که در اکتبر خواهد بود، نسخه‌های جدید آیفون را معرفی خواهد کرد. البته سال گذشته هم مراسم رونمایی در دو مرحله انجام شد؛ به طوری که در مرحله ابتدایی در کشورهایی چون استرالیا، اتریش، بلژیک، کامادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نیوزلند، نروژ، پرتغال، پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، امارات متحده عربی، انگلیس و آمریکا انجام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید