در آستانه سی امین سال رحلت ملکوتی امام خمینی(س) ،شهرداری منطقه یک اقدام به سیاهپوش نمودن و آماده سازی مسیرهای منتهی به جماران برای حضور زائران بیت و حسینیه امام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه کارگروه ویژه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل ضمن اعلام آمادگی کامل مدیریت شهری برای میزبانی و استقبال از زائران، میهمانان و علاقمندان به امام راحل اظهار داشت:  باید همه امکانات مدیریت شهری منطقه برای ارائه خدمت مطلوب به میهمانان و زائران بیت امام راحل بسیج شود .

شهردار منطقه یک با تاکید بر اینکه در چهل سالگی انقلاب قرار داریم تاکید کرد امروز بزرگترین وظیفه ما ملت ایران این است که درس های آن امام (ره) بزرگوار را مرور کنیم و با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی، حرکت عظیمی که آن امام همام آغاز کرد را  ادامه دهیم.

وی تعویض و سیاهپوش کردن  5 تخته پرچم پایه بلند و 120 تخته  پرچم بزرگراهی، ترمیم و پوشش دیوارهای محورهای منتهی به جماران ، سیاهپوش کردن ساختمان های ستادی شهرداری ، مساجد و امامزادگان (ع) سطح منطقه، ساماندهی فضای سبز و پاکسازی و رفت و روب محوطه  و مسیر منتهی به جماران  را از اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام(س) عنوان کرد.

وی گفت : هماهنگی و انجام مکاتبه لازم با مسئولین سازمان های آتش نشانی، مرکز اورژانس و راهنمایی و رانندگی در خصوص جلوگیری از وقوع احتمالی حوادث و ارائه خدمات پزشکی و برقراری نظم در عبور و مرور در تمامی مسیرهای منتهی به جماران، خیابان یاسر و خیابان شهید حسنی کیا از دیگر اقدامات این منطقه در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم سی امین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(س) است.

شهردارمنطقه یک میثاق با آرمان های امام راحل در جماران را اقدام دیگری دانست که در این ایام با حضور مدیران و کارکنان شهرداری منطقه یک در حسینیه جماران انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.