ما وظیفه داریم که از آبرو و حریم خصوص مردم حفاظت کنیم. این هم جزو حق الناس است. میثاق می بندیم که خادم مردم باشیم، نه ولی نعمت آنها، از بیت المال اشرافی گری نکنیم و از اشرافی گری دوری کنیم، همراه و همگام با مردم باشیم و مشکلات مردم مشکلات ما هم باشد. با الگو قرار دادن زندگی امام، این میثاق نامه ما در سال جاری است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد اشتغال را یکی از اهداف این وزارتخانه در سال جاری عنوان کرد و گفت: امروز با نگاه به مسیر امام این قول را به مستضعفین و کل مردم می دهیم که بحث اشتغال را به عنوان کلیدی ترین وظیفه امسال دنبال کنیم و ایجاد 68 هزار شغل را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، محمد جواد آذری جهرمی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه عملکرد بر شیوه امام مهمتر از برگزاری مراسم های مختلف است، گفت: شیوه امام توجه به مستضعفین جهان و استقرار حکومت مستضعفین است؛ که در قرآن هم ذکر شده است. مسئولین در شیوه امام خادمان سفره انقلاب برای مردم بودند، نه ولی نعمت آنها.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: امام راحل دست اندازی بر بیت المال را بر نمی تابیدند. حق الناس را جزو موضوعاتی می دانستند که در رابطه با آن هیچ گاه رأفت نداشتند و با جدیّت برخورد می کردند.

وی تأکید کرد: اگر ما بخواهیم با آرمان های امام تجدید میثاق و در این مسیر حرکت کنیم، جدای از وظایف ذاتی، شاید امروز مهمترین نیازمندی مستضعفان جامعه که ما به عنوان خانواده ارتباطات می توانیم تلاش بیشتری برای آن داشته باشیم بحث ایجاد اشتغال است. امروز که خیلی از بخش های کشور به دلایل اقتصادی و فشارهای بین المللی شاید رکود را تجربه می کنند، حوزه ما به لطف الهی و به مدد بازوی جوانان کشور و فکر آنها در حوزه فناوری اطلاعات با رونق مواجه است. این رونق ثمره و هدفی مهمتر از اشتغال ندارد. این همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم هست.

آذری جهرمی با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در یک سال گذشته، اظهار داشت: دولت و مجلس هم یاری کردند که طرح های ویژه اشتغال ما به سرانجام برسد. امروز با نگاه به مسیر امام این قول را به مستضعفین و کل مردم می دهیم که بحث اشتغال را به عنوان کلیدی ترین وظیفه امسال دنبال کنیم و ایجاد 68 هزار شغل را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: ما با امام میثاق می بندیم که از حق الناس کوتاه نیاییم. در هر جایگاه و مجموعه ای که باشد، آن چیزی که به عنوان حق بر عهده ما است، این حق فقط محافظت از مال مردم نیست. ما وظیفه داریم که از آبرو و حریم خصوص مردم حفاظت کنیم. این هم جزو حق الناس است. میثاق می بندیم که خادم مردم باشیم، نه ولی نعمت آنها، از بیت المال اشرافی گری نکنیم و از اشرافی گری دوری کنیم، همراه و همگام با مردم باشیم و مشکلات مردم مشکلات ما هم باشد. با الگو قرار دادن زندگی امام، این میثاق نامه ما در سال جاری است.

وزیر ارتباطات در پایان گفت: چشم بسیاری از مردم ما به مسیر حرکتی در گام دوم انقلاب است. ما با توجه به اینکه بدنه وزراتخانه جوان سازی شده و پویا و فعال هست باید در این مسیر گامش را بلندتر بردارد؛ که بتواند در جامعه ایجاد امید کند که نسل بعدی انقلاب توانایی و قدرت پیشبرد مسیر حرکت پر شتاب انقلاب را دارند و می توانند بر اساس آموزه هایی که از امام و مقام معظم رهبری یاد گرفته ایم و مسیری که شهدای ما طی کرده اند، در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.