گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت تشریح کرد:

اقدامات کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

در مجموع برای حضور 1150 نفر نیروی کادر پزشکی در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) برنامه ریزی شده و تمامی اقدمات درمانی زائرین حضرت امام رایگان است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در خصوص اقدامات کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام گفت: تمامی اقدامات لازم و بازدیدهای بهداشتی انجام شده و کلیه مراکز درمانی طول مسیر زائرینی که در مراسم سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) شرکت می کنند در آماده باش کامل هستند.

پیمان صابریان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، در خصوص اقدامات کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: کار گروه بهداشت فعالیت خود را از ابتدای فروردین ماه سال جاری آغاز کرده و جلسات متفاوتی با کلیه اعضا این کمیته برگزار شده است. 

IMG-20190527-WA0004

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام افزود: کمیته بهداشت و درمان نسبت به تأیید اقلام در نظر گرفته شده برای پذیرایی زائرین و حضور ناظرین بهداشتی در کارخانجات تهیه اقلام پکیج پذیرایی از جمله کارخانه‌ های تولید کننده الویه، آب میوه، کیک و نان مراسم بزرگداشت حضرت امام در استان های اصفهان، البرز و مرکزی به صورت شبانه روزی اقدام نموده است. با توجه به محل بسته بندی اقلام در استان تهران ناظرین بهداشتی به صورت شبانه روزی در محل حضور دارند.

وی در خصوص بازدیدهای بهداشتی از سایر مراکز و اماکن مرتبط با برگزاری مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت معمار انقلاب اسلامی، گفت: بازدید های بهداشتی از محدوده حرم مطهر و رستوران ها، اغذیه فروشی ها و سرویس های بهداشتی این محدوده صورت پذیرفته است. یعنی تمامی اقدامات لازم و بازدیدهای بهداشتی انجام شده و این اقدامات تا روز 14 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

IMG-20190527-WA0000

 

IMG-20190527-WA0002

 

IMG-20190527-WA0003

مدیر مرکز اورژانش تهران با اشاره به اینکه اقدامات این کمیته در دو حوزه بهداشت و درمان انجام می شود، در خصوص کارگروه درمان این کمیته نیز گفت: مرکز اورژانس تهران نسبت به حضور 140 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 40 دستگاه موتورلانس و 3 بیمارستان صحرایی کاملا مجهز به پزشکان متخصص طب اورژانس، قلب، عفونی و جراح و همچنین 10 درمانگاه سرپایی و 200 نفر نیروی پیاده خواهر و برادر و دپوی 40 دستگاه آمبولانس در محدوده اطراف مراسم و در مجموع 1150 نفر نیروی کادر پزشکی برنامه ریزی نموده است.

وی با بیان اینکه هزینه های درمان زائرینی که در مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) شرکت می کنند رایگان است، تصریح کرد: هزینه های درمان زائرینی که در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) شرکت می کنند از مبدا حرکت و در طول مسیر رفت و برگشت آنها به محل زندگی خودشان کاملا رایگان است و در این راستا کلیه مراکز درمانی طول مسیر و شهر تهران به ویژه محدوده مراسم در آماده باش کامل هستند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.