گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

اسماعیل نجار، خبر داد:

اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری مراسم بزرگداشت امام(س)

نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: با توجه به تجارب سی ساله ای که داریم، آمادگی بسیار خوبی در تمام دستگاه های اجرایی وجود دارد. مباحثی که به ما سپرده شده را کاملا اجرایی و عملیاتی کرده ایم و در حال پیگیری است و در مباحثی که به ما محول شده چالش خاصی نیست.

نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری مراسم  بزرگداشت امام خمینی، گفت: مباحثی که به ما سپرده شده را کاملا اجرایی و عملیاتی کرده ایم و در حال پیگیری است و در مباحثی که به ما محول شده چالش خاصی نیست.

اسماعیل نجار در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در خصوص اقدامات دولت در راستای برگزاری مراسم سی امین  سالگرد بزرگداشت امام خمینی، اظهار داشت: دولت خود را موظف می داند در زمینه بزرگداشت حضرت امام اهتمام جدی داشته باشد. هر چه داریم از امام و آرمان های امام داریم و ان شاء الله همواره فکر و اندیشه بلند حضرت امام باید زنده بماند و در نسل های جدید ترویج پیدا کند.

نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: بزرگداشت امام مراسم ویژه ای است که مقام معظم رهبری در آن آرمان های امام و انقلاب را تبیین می کند. واقعا در این سی سال گذشته به وضوح دیده ایم که بحث های بسیار جامع و کاملی را در سخنرانی های خود داشته اند.

 وی تأکید کرد: با توجه به تجارب سی ساله ای که داریم، آمادگی بسیار خوبی در تمام دستگاه های اجرایی وجود دارد. مباحثی که به ما سپرده شده را کاملا اجرایی و عملیاتی کرده ایم و در حال پیگیری است و در مباحثی که به ما محول شده چالش خاصی نیست. مقرر شد که استان های مختلف هم برنامه های ویژه ای داشته باشند. به همه استانداران تأکید شد، که آنها هم به فرمانداران تأکید کنند، در کل کشور مراسم مشابهی در سالگرد ارتحال حضرت امام داشته باشیم. الحمدلله بازخورد خوبی هم در این زمینه داریم.

نجار ادامه داد: هر سال نسبت به سال های قبل مسائل و مشکلات خیلی کمتر می شود که نشان از این آمادگی است. امیدواریم با این آمادگی که از هر جهت امکانات، تجهیزات و همچنین مباحث امنیتی و امکاناتی که برای زوار عزیز لازم هست، مراسم سی امین بزرگداشت امام هم طوری برگزار شود که مورد رضایت رهبر فرزانه انقلاب و همه مشتاقان حضرت امام باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.