برنامه های شب های قدر حرم مطهر حضرت امام از ساعت 22:30 دقیقه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می شود.

آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) در اطلاعیه ای برنامه های حرم مطهر امام خمینی(س) برای شب های قدر را اعلام کرد.

به گزارش جماران، بر اساس این اطلاعیه برنامه های شب های قدر حرم امام خمینی(س) به این شرح است:

مرقد منور امام خمینی(س) همه ساله میعادگاه بزرگ مؤمنان و موحدان در برگزاری مراسم عارفانه شب های قدر و احیائی آمیخته با عشق و ارادت

به پیشگاه مقدس حضرت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی(ع)است که هزاران شهید والامقام آرمیده در بهشت زهرا(س)، این حضور توأم با معرفت

 و درک بالای سیاسی و معنوی مردم عزیز را نظاره می کنند.

اینک در آستانه فرارسیدن سی امین سالگرد بزرگداشت امام عظیم الشأن برنامه های لیالی قدر حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به اطلاع همگان می رساند.

1- مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، 3 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت آیات نورانی قرآن شروع می شود و در ادامه با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری توسط مداحان عزیز و سپس مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم هاشمیان برگزار می شود.

2-  مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، 5 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم آغاز می شود و سپس با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری و سخنرانی و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری ادامه می یابد.

3- مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، 7 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر شروع می شود و احیاء توسط آقای منصوری از اصفهان برگزار می شود.

ضمنا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و همچنین مترو تهران در خدمت زائران عزیز برای حضور در حرم امام و بازگشت می باشند.

آستان مقدس امام خمینی(س)

agahi 2 copy

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.