عبدالمجید تمندانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دام مورد نیاز کارکنان این نهاد بر حسب توافق به عمل آمده با اداره امور عشایری برای ذبح در روز عید سعید قربان تامین شده است.
وی افزود: برای سومین سال متوالی شهرداری خاش برای کمک به کارگران اقدام به خرید دام قربانی کرده است.
شهردار خاش ادامه داد: در خرید دام قربانی کارکنان شهرداری توجه به تولیدات کیفی و بومی منطقه در کنار جبران مشکلات حقوقی کارگران و کارمندان با عنایت به شرایط بدمالی شهرداری مورد هدف قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: کارکنان مجموعه شهرداری خاش توانستند با مراجعه به اداره امور عشایری دام مورد نیاز خود را انتخاب و بدون پرداخت وجه نقد خریداری کنند.
تمندانی افزود: این اقدام مورد استقبال کارکنان قرار گرفته و دغدغه کارکنان را در این زمینه برطرف نموده و از ایده های خوب شهرداری در این زمینه محسوب می شود که با هدف کمک به نیازهای کارکنان و خانوده آنان اجرا شده بطوری که دامها برای کارگران و کارمندان این نهاد از سوی شهرداری خریداری شده است.
وی تصریح کرد: آرامش و آسایش خانواده کارکنان شهرداری از مهمترین اهداف مدیریت شهری در این دوره بوده است که با تدبیر و تلاش شورای اسلامی شهر شاهد اقدامات خوبی از طرف مدیریت شهری خواهیم بود.
شهردار خاش آمادگی حداکثری شهرداری برای خدمات دهی به مردم فهیم خاش در عید قربان را اعلام کرد و اظهار داشت: کشتارگاه شهرداری در جاده پشتکوه نیز برای ذبح دام قربانی و ارائه خدمات به شهروندان مانند سال های قبل آماده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود نخواهند داشت.
وی با اشاره به راه اندازی دوشنبه بازار برای تهیه میوه و تره بار شهروندان، این اقدام را از کارهای مثبت شهرداری خاش عنوان و ابراز امیدواری کرد با استقبال از این طرح ها بازارهای دیگری در شهر خاش جهت خدمات دهی بیشتر به شهروندان برپا شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.