به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این بیانیه آمده است: در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا مبنی بر برخورد جدی با محتکران بازار و تاکید فرماندهی سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان، تیم‌های تخصصی رصد و پایش بازار در سطح این استان توسط پاسداران‌ گمنام سازمان اطلاعات تشکیل شد.
این بیانیه می افزاید: در این ‌تیم ها از بهترین و زبده ترین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه بهره گرفته شده تا بتوانیم با کمک شما شهروندان گرامی، گام‌های موثری جهت برخورد با محتکران و زالوصفتانی که با استفاده سوء از شرایط موجود، خون مردم را در شیشه کرده اند برداریم.
در این بیانیه آمده است: به همین منظور پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بر خود واجب دانستند تا مانع فعالیت آزادانه مفسدان اقتصادی و سودجویان بازار شوند که در این راه قطعا کمک و مساعدت شهروندان ضمن همکاری با این سازمان، مسیر ارتزاق ساده و سهل مردم و فراهم ‌کردن فضای روانی آرام را فراهم می کند.
این بیانیه می افزاید: به همین جهت شماره تلفن 114 ستاد خبری سپاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر احتکار و وجود انبارهای کالای احتکار شده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.