محمدامیر براهویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غرفه بندی در این میادین انجام و شرایط مناسب برای تغذیه دام ها نیز فراهم شده است.
وی تصریح کرد: هر سال میزان ورودی دام به زاهدان بسیار زیاد است به همین منظور علاوه بر این 2 میدان، ورودی شهرک دامداران زاهدان نیز به عنوان محل اضطراری برای خرید و فروش دام در نظر گرفته شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان ادامه داد: دامداران می توانند برای عرضه دام خود به این میادین مراجعه کنند تا از عرضه پراکنده دام در سطح شهر کاسته و شرایط خرید برای مردم نیز بهتر شود.
براهویی اظهار داشت: از آنجایی که کشتار دام در روز عید قربان تبعات بهداشتی و محیطی فراوانی دارد با افرادی که در میادین و معابر داخل شهر اقدام به ذبح دام کنند به طور قاطع برخورد می شود.
وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل شرایط کشتار دام برای مردم در روز عید قربان، محل های عرضه مرغ زنده در زاهدان به طور رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.
به گفته وی، با توجه به آلودگی های ناشی از کشتار دام در روز عید، 10 شرکت خدماتی در 10 ناحیه زاهدان موظف هستند ظرف 24 ساعت ضایعات و زباله ناشی از کشتار را از سطح شهر جمع آوری کنند.
براهویی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 90 دستگاه خودروی جمع آوری زباله به همراه سایر ماشین آلات عمرانی برای پاکسازی سطح شهر در این روز به کار گرفته می شوند.
وی از مردم خواست ضایعات مربوط به کشتار دام را درون کیسه زباله ریخته و در زمان مناسب یعنی ابتدای شب بیرون بگذارند تا جمع آوری آن سریع تر انجام شود.
9908**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.