به گزارش ایرنا حجت الاسلام یوسف مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سراوان اظهار داشت: کعبه خانه امن الهی است و کوتاهی و خیانت حکام سعودی در سالیان گذشته نسبت به حجاج، موجب کاهش اهمیت این فریضه الهی نخواهد شد و هرگونه توهین به این واجب مهم، حرام است.
امام جمعه موقت سراوان با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان، و روز عرفه گفت: روز عرفه روز شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه است.
وی بر حضور و برگزاری پرشور مراسم پرفیض دعای عرفه تاکید و به مداحان و روحانیون توصیه کرد که از طولانی کردن مراسم به گونه ای که مردم اذیت شوند، به شدت پرهیز کنند.
مرادی با تبریک آزادی سرباز ربوده شده توسط اشرار گفت: آزادی سرباز سعید براتی آن هم با ندادن امتیاز به گروهک های ضد انقلاب، نشاندهنده تبحر دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
وی خطاب به معاندان و مخلان امنیت عمومی گفت: چند اقدام کور ضد انقلاب و اشرار در عزم و اراده فرماندهان انقلابی و با بصیرت نظامی و انتظامی کشور برای ایجاد امنیت پایدار هیچ خللی ایجاد نمی کند و با اقتدار و قاطعیت با اشرار و قاچاقچیان و زورگویان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد می کنند.
امام جمعه موقت سراوان گفت: مردم با بصیرت سراوان همیشه حامی و قدردان اقدامات پلیس و سایر دلسوزان امنیت هستند.

** پیروی از ولایت فقیه موجب شکست دشمنان می‌شود
امام جمعه جمعه موقت ایرانشهر گفت: پیروی از ولایت فقیه موجب شکست دشمنان و پیروزی مسلمانان می‌شود.
حجت‌الاسلام احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر ولایت فقیه را نعمتی بزرگ در میهن اسلامی دانست و اظهار داشت: به شکرانه این نعمت الهی همواره باید مطیع فرمان‌های ولی فقیه باشیم.
وی با اشاره به توطئه‌های بی شمار دشمنان علیه انقلاب اسلامی، یادآور شد: اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه همواره موجب پیروزی مسلمانان در مقابل کفر جهانی بوده است.
7314**7336 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.