به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده در یک انبار بزرگ در شهر زاهدان دست یافتند.
وی افزود: پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضایی به همراه تیمی از اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در بازرسی از این انبار بزرگ 110 تن انواع مواد غذایی احتکار شده شامل روغن، چای، قند، شکر و برنج را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی استان در بازرسی از 2 انبار دیگر در حاشیه شهر زاهدان 55 تن برنج و 40 دستگاه پکیج احتکار شده را کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به پلمب این سه انبار و معرفی افراد متخلف به مقام قضایی خاطر نشان کرد: ارزش های کالاهای کشف شده 24 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.