به گزارش سایت خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در پی یک فقره آدم ربایی در عصر روز 29 تیر ماه سالجاری در کمربندی شهر زاهدان توسط افرادی ناشناس بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه خانواده فرد ربوده شده که جوانی 19 ساله به نام حامد است اعلام داشتند افرادی ناشناس در تماس تلفنی و تهدید مبلغ 15 میلیارد ریال را برای رهایی فرزندانشان تقاضا کرده اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم های از پلیس آگاهی و امنیت عمومی به طور ویژه پرونده را با همکاری خوب دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده در دست گرفتند و اقدامات خود را با سرنخ های بجامانده از عوامل این آدم ربایی آغاز کردند.
سردار قنبری گفت: در بررسی های اظهارات خانواده فرد ربوده شده و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد ، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.
وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با تلاش های شبانه روزی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی با هماهنگی قضایی چهار تن از عاملان آدم ربایی را شناسایی و طی عملیات های مجزا دستگیر کردند.
سردار قنبری گفت: تحقیقات برای رهایی گروگان از متهمان ادامه داشت تا اینکه در شامگاه روز 19 مرداد به اطلاعاتی در خصوص محل اختفای آدم ربایان در شهرستان خاش دست یافتند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی و آگاهی با هماهنگی های لازم با مقام قضایی سرانجام در عملیاتی منسجم و هماهنگ ساعت 16 روز گذشته وارد عمل شدند و افراد گروگانگیر که عرصه را برخود تنگ دیده بودند از محل متواری و گروگان پس از 23 روز به آغوش گرم خانواده اش برگشت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.