به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری روز شنبه در این مراسم اظهار داشت: قاچاق پدیده ای شومی است که رواج و اشاعه آن بزرگترین ضربه را به پیکره اقتصاد کشور وارد می کند.
علیرضا نورا افزود: مبارزه با قاچاق به عنوان اقدامی بسیار سخت و پیچیده کارشناسی محض را می طلبد چرا که افرادی که مبادرت به قاچاق کالا می کنند افرادی باهوش هستند.
وی ادامه داد: این افراد از خلاء های قانونی در امر قاچاق کالا و ارز استفاده می کنند بنابراین مسئولانی که در امر مبارزه با این پدیده قرار دارند باید ذکاوتی بیشتر از قاچاقچیان داشته باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق در این استان با پهنه وسیع و مرزهای طولانی با 2 کشور بی ثبات کار بسیار سختی است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این زمینه وظیفه سنگینی را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه مبادی ورودی کالا در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است تصریح کرد: با برنامه ریزی منسجم به اهداف مورد نظر در امر مبارزه با قاچاق کالا دست یابیم.
بر اساس این گزارش در این نشست از زحمات محمد شریف خالقی دبیر سابق کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.