به گزارش ایرنا فاطمه فاضلی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رئیس، کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشکلات و محرومیت های بسیاری در این استان پهناور وجود دارد که در سکوت باقی مانده و تصمیم و راهکاری برای حل آن در نظر گرفته نمی شود.
وی خبرنگاری را رسالتی بزرگ و خطیر ذکر کرد و افزود: رسانه ها باید تلاش کنند چهره واقعی سیستان و بلوچستان را با تمام توانمندی ها و محرومیت هایش به درستی بیان کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش و زبان مردم می توانند بازوی قدرتمندی برای مسئولان باشند چراکه می توانند کاستی ها و مشکلات را با نگاه تیزبین خود مطرح کنند و از این طریق صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.
فاضلی اظهار داشت: حل مشکلات سیستان و بلوچستان نیازمند وجود مدیرانی توانمند است.
وی ادامه داد: در برخی پست ها افراد توانمندی مشغول فعالیت هستند اما موانع موجود از قدرت تاثیرگذاری مدیران توانمند می کاهد که در اینجا رسانه ها و خبرنگاران می توانند به کمک مسئولان بشتابند.
به گزارش ایرنا در تقویم رسمی ایران 17 مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.
شهید صارمی مسئول دفتر ایرنا در مزار شریف بود که در سال 1377 در جریان حمله گروه طالبان به این شهر به همراه تنی چند از دیپلمات های ایرانی به شهادت رسید.
شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این شهید 17 مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار انتخاب کرد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.