به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی باید نقاط قوت و اقدامات نظام را بازگو کنند.
وی بیان کرد: صحنه امروز، شهید همت ها و باکری های خاص خودش را می طلبد و باید تلاش کنیم قبل از هر چیز با درایت قلم بزنیم.
سردار شریف بیان کرد: اهمیت کار فرهنگی و رسانه ای و کمک به هدایت افکار عمومی همواره در برنامه های سپاه قرار دارد.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران عملیات های روانی و تبلیغاتی فراوانی علیه نظام و انقلاب به راه انداختند و می خواهند همه چیز را وارونه به تصویر بکشند که اصحاب رسانه وظیفه دارند در این جنگ تمام عیار رسانه ای به مقابله با افکار پلید دشمن بروند.
وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گرفت افزود: دشمن از طریق جنگ نرم بدنبال ایجاد اختلاف و شکاف است اما ملت ایران با اتکا به فرهنگ غنی دینی همچنان با اقتدار و عزتمندی به پیش می رود.
وی ادامه داد: همه تلاش دشمن این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و به ایجاد شکاف و اختلاف دامن بزند که در این راستا باید رسانه ها نقش آفرینی و نقشه دشمنان را خنثی کنند.
سردار شریف اظهار داشت: سپاه خود را مدیون کسانی می ‌داند که تلاش دارند دستاوردهای انقلاب را تشریح و تبیین کنند.
وی ادامه داد: در این بین اصحاب رسانه پیش قدمان و افسران جبهه جنگ نرم هستند.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد و امروز دشمنان ما صفی واحد و منسجم به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه تشکیل داده‌ اند تا در بین مردم القا کنند که نظام ما ناکارمد است.
وی ادامه داد: دشمنان در تلاش اند تا اعلام کنند که نظام مبتنی بر فرهنگ دینی نمی تواند جامعه را اداره کند.
سردار شریف اظهار داشت: حدود ۹ ماه قبل بولتن مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد اجازه نمی دهیم مردم و مسئولان ایرانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن بگیرد.
وی ادامه داد: از همان روز یک هجمه رسانه ای برای القای این پیام راه افتاد که در کنار آن چاشنی جنگ حساب شده در عرصه اقتصادی نیز به آن افزوده شد.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قبول داریم که امروز ترامپ فقط با جمهوری اسلامی درگیر نیست و با کشورهای مختلف دنیا جنگ اقتصادی به راه انداخته است.
وی بیان کرد: روزی منافقین در این سرزمین 17 هزار نفر از مسئولان و افراد عادی را ترور کردند و امروز در دید تمام ملت ایران منفر هستند.
سردار شریف اظهار داشت: سیستان و بلوچستان می تواند تابلویی از وحدت و خدمات جمهوری اسلامی باشد که در دوران ستمشاهی هیچ‌ یک از این خدمات نبود.
وی ادامه داد: دشمن از سیستان و بلوچستان تصویری را که دلشان می خواهد مطرح می کند اما اصحاب رسانه قرار نیست همواره تشویش و تمجید کنند اما خدمات را نیز نباید نادیده گرفت.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگار سیستان و بلوچستان بار سنگین تری بر دوش دارند چرا که در این خطه عملیات روانی دشمن سنگین تر است.
وی ادامه داد: ارائه یک تصویر واقعی و زیبا از سیستان و بلوچستان دست دشمنان را در این استان کوتاه می کند و این نقش بر عهده اصحاب رسانه این استان است.
به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسپی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مدیرکل صدا و سیمای این استان و سید دانیال معین آل داوود از مجریان گوینده اخبار شبانگاهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست بر اهمیت کار رسانه ای در مقابله با جنگ نرم تاکید کردند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.