مجید ارجونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل راه آهن جنوب شرق به دلیل رعایت فرهنگ ایمنی، مسائل مربوط به پیشگیری، نظارت بر طرح ها و اقدامات زیربنایی و طبق گزارش اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن تاکنون هیچ سانحه ای نداشته به طوری که حوادث ریلی این اداره کل نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش مطلق داشته است.
وی ادامه داد: براساس آمار منتشر شده از سوی اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص میزان درصد تحقق برنامه های ایمنی سال 96 و برنامه های ارائه شده ارزیابی فرهنگ ایمنی شاغلان جزو مناطق برتر در این حوزه بشمار می رود.
مدیر کل راه آهن جنوب شرق با تاکید بر حفظ جایگاه موجود گفت: تعدادی از طرح های زیر ساختی که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش بیش از پیش سوانح ریلی دارند در آینده کلنگ زنی و یا به بهره بردای خواهند رسید.
به گزارش ایرنا راه آهن جنوب شرق کشور با مسیر ریلی زاهدان - تهران به طول هزار و 600 کیلومتر در سال 1390 به بهره برداری رسید و 2 شرکت جوپار و رجاء کار جابجایی مسافران را در حوزه جنوب شرق کشور برعهده دارند.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.