مصطفی نخعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در سالجاری 140 نفر ساعت آموزش برای کارکنان مجاری عرضه سوخت، 120 نفر ساعت آموزش برای کارکنان شاغل در تاسیسات و ستاد شهرستان چابهار برگزار شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی در تاسیسات و مجاری عرضه سوخت با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید مجرب اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی برای کارکنان، خانواده ها، پیمانکاران و سایر ذینفعان شده است.
نخعی ادامه داد: آموزش آشنایی با حریق و نحوه اطفاء آن، آموزش رانندگی تدافعی، آموزش شرح وظایف هنگام بارگیری در تاسیسات و تخلیه در مجاری عرضه از مهمترین برنامه های آموزشی اجرا شده برای رانندگان در دوره های آموزشی است.
وی بر لزوم ساماندهی، آموزش و برنامه ریزی صحیح برای کارکنان و ذینفعان در همه زمینه ها تاکید کرد.
نخعی تصریح کرد: اقدامات لازم برای برنامه ریزی مدون و در چارچوب قوانین و مقرارت جاری شرکت برای آموزش تمامی ذینفعان در همه زمینه ها ضروری است تا انجام شود.
وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه منفعت مادی و معنوی دارد.
به گزارش ایرنا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که از سال 1378 به دنبال تفکیک منطقه سیستان و بلوچستان به دو منطقه زاهدان و چابهار بطور مستقل و متمرکز به تامین، نگهداری و توزیع فرآورده های نفتی اقدام می کند.
سه ناحیه سوخت رسانی شامل ناحیه مرکزی، ناحیه ایرانشهر و ناحیه نیکشهر و حدود 300 کیلومتر ساحل در دریای عمان و مجاورت با اقیانوس هند و بیش از 150 کیلومتر مرز خاکی با کشور پاکستان یکی از مناطق فوق العاده راهبردی از نظر سوخت رسانی است.
چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور با 13هزار و 161 کیلومترمربع وسعت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به کنارک متصل است.
این شهرستان زیبا و ساحلی در منطقه مکرانِ بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است و تا زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان 645 کیلومتر فاصله دارد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.