به گزارش ایرنا ابراهیم رضایی بابادی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور استان ها در این مراسم بر حمایت دولت از واحدهای راکد و توسعه واحدها نیمه فعال با ظرفیت بالاتر تاکید کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: تدوین بسته های حمایتی برای کمک به واحدهای صنعتی و معدنی مناطق کمتر برخوردار این استان متناسب با ظرفیت های آنها در اولویت قرار گرفته است.
نادر میرشکار افزود: همچنین تلاش می شود با توجه به توانمندی های سیستان و بلوچستان در حوزه صنعت و معدن، از ظرفیت های سازمان های توسعه ای این استان در این رابطه استفاده کرد.
وی بیان کرد: هزار و 150 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که بیش از 70 درصد آنها فعال هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تاکنون حدود 52 میلیارد تومان تسهیلات در قالب ستاد تسهیل در استان پرداخت شده است.
میرشکار افزود: امسال نیز شرایط برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی سیستان و بلوچستان مهیاست.
به گزارش ایرنا سید علی میرحسینی رئیس خانه صنعت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر حمایت از واحدهای صنعتی استان در بخش های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، برق و آب و غیره تاکید کرد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.