حسین مسگرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 35 نفر از مستندسازان و علاقه مندان به این حرفه در سیستان و بلوچستان در این کارگاه 2 روزه شرکت کردند.
وی افزود: اسکویی در این کارگاه با فیلمسازان جوان علاقه مند درباره روایت و درام در فیلم مستند به بحث و تبادل نظر پرداخت و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوره های آموزشی تخصصی، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت کار فیلمسازان استان دارد.
مسگرانی تاکید کرد: با توجه به بعد مسافت سیستان و بلوچستان از مرکز و کمبود امکانات آموزشی تلاش داریم با برگزاری این دوره ها مسیر را برای افزایش سطح دانش فیلمسازان استان و هنرجویان این عرصه هموار کنیم.
به گفته وی نتایج این دوره های آموزشی در سال های بعد مشخص می شود و امیدواریم با تلاش علاقه مندان به فیلمسازی و برنامه ریزی های اصولی در تامین امکانات، شاهد تحول چشمگیر در سینمای مستند و داستانی استان باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انجمن سینمای جوان استان همچنین اجرای برنامه های آموزشی بلند مدت را با حضور سایر اساتید مطرح کشوری در نظر دارد.
وی افزود: این کارگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.