نبی بخش داودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح باز آفرینی بافت های فرسوده در پنج شهرستان زابل، زاهدان، ایرانشهر، کنارک و چابهار در سال 1393 در دستور کار مسئولان قرار گرفت که تخصیص اعتبار منجر به تحولات عمرانی و توسعه در حاشیه این شهرها شده است.
وی بیان کرد: پنج محله غریب آباد، سردرگان، فرهنگ، وادی رحمت و اسدآباد در ایرانشهر از جمله مناطق هدف بازآفرینی است که در سال 1394 مبلغ 40 میلیارد ریال، سال 95 مبلغ 70 میلیارد ریال و در سال 96 مبلغ 130 میلیارد ریال برای توسعه، عمران و آبادانی این مناطق اختصاص یافته است.
داودی گفت: این اعتبارات در قالب ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی توان بخشی بهزیستی، سرای محله، فنی حرفه ای، پایگاه پلیس، ورزشی، مبلمان شهری، آسفالت معابر مناطق هدف، زمین های چمن مصنوعی و آب شهری اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات بافت های فرسوده مرکز توان بخشی بهزیستی و طرح آسفالت معابر وادی رحمت و فرهنگ هزینه شده است.
داودی اظهار امیدواری کرد؛ اهتمام جدی برای هزینه به موقع اعتبارات سالجاری معمول و در آینده ای نه چندان دور شاهد توسعه متوازن مناطق حاشیه ای شهر باشیم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر محور ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.