به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسبی در این مراسم اظهار داشت: هزار و 180 خواهر و برادر شیعه و سنی به مدت 2 ماه در 51 عرصه در مناطق محروم و دور افتاده سیستان و بلوچستان خدمت می کنند.
وی بیان کرد: هم اینک 432 گروه جهادی شناسنامه دار بومی در سراسر سیستان و بلوچستان در قالب سازمان بسیج سازندگی به عنوان متولی امور حرکت های جهادی فعالیت دارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: 52 درصد از گروههای جهادی استان را خواهران و برادران اهل سنت و 48 درصد را برادران و خواهران تشیع تشکیل می دهند.
سردار گشتاسبی تصریح کرد: این گروههای جهادی تابستان امسال در بخش های بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، کارگروه های عمرانی و آبادانی، ورزشی و آموزش خدمات رسانی معادل یک میلیارد تومان را ارائه می دهند.
وی ادامه داد: در کنار حرکت های جهادی به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه در روستاهها با همکاری و هماهنگی گروه سماوات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بسیج سازندگی 2 هزار سبد کالای حمایتی رایگان نیز در سیستان و بلوچستان توزیع می شود.
سردار گشتاسبی اظهار داشت: ارزش این بسته حمایتی یک میلیارد و 700 میلیون تومان است.
وی بیان کرد: همچنین هفت هزار دانش آموز دختر و پسر بسیجی سیستان و بلوچستان در 167 مدرسه در قالب طرح هجرت سه دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش به مرمت، زیبا سازی و فضا سازی مدرسه می پردازند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شکل گیری گروههای جهادی یکی از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است.
3213**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.