به گزارش ایرنا علی هوشمند روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت 80 کاروان زیر سایه خورشید با حضور 200 خادمان حرم مطهر رضوی، مبلغان و مداحان در افزون بر 100 هزار نقطه ایران اسلامی و 15 کشور جهان حضور می یابند.
وی با بیان اینکه این کاروان از 29 تیر به مدت هشت روز در سیستان و بلوچستان حضور دارد افزود: برنامه های مختلف عمومی نظیر حضور در شهرستان های مختلف استان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، مراکز نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست و خانواده معظم شهدا، حضور در پادگان ها و مراکز نظامی و نقاط صفر مرزی و غیره برای این کاروان پیش بینی شده است.
به گفته وی ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا(ع)، ترویج و بهره ‌مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با امام معصوم(ع) و تقویت جریان ‌های جوانمردی از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته این کاروان مورد استقبال افزون بر 50 هزار نفر از مردم شیعه و سنی این استان قرار گرفت.
هوشمند تصریح کرد: برنامه های کاروان زیر سایه خورشید 11 سال در کشور و پنج سال متوالی در سیستان و بلوچستان درحال اجراست.
به گزارش ایرنا دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می شود و با ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می رسد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.