به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: آمریکا در شرایط کنونی با بکارگیری توطئه های مختلف مساله حذف نظام یا تغییر در سیاست کشور را در دستور کار خود قرار داده است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تمامی دولتمردان آمریکا در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی در تغییر این نظام الهی داشتند افزود: رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز هم اینک بر تحریم اقتصادی و اقدام نظامی تاکید دارد اما با هوشیاری مردم و مسئولان به هیچ یک از اهداف شوم خود نخواهد رسید.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز ایران اسلامی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های دانشمندان و تکیه بر توان داخلی خود به فناوری های پیشرفته در عرصه نظامی دست یافته که هم اینک به عنوان یک قدرت نظامی در دنیا مطرح است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: ایران در عرصه هوا فضا،‌ قدرت موشکی، قدرت دریایی، عرصه زمینی، بالگردها و جنگنده های پیشرفته وضعیت بسیار خوبی در جهان دارد به طوری که علاوه بر صادرات برخی تجهیزات و سلاح های نظامی به 32 کشور در رده 12 کشور سازنده ماهوراه فضایی نیز قرار گرفته است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با بیان اینکه راهبرد کلان آمریکا و هم پیمانانش افزایش فشار اقتصادی علیه ایران با ابرازهای تحریم، تهدید و تطمیع کشورهای طرف تجاری است گفت: باید ضمن همدلی و وحدت با ایجاد تحول در سیستم مدیریت زمینه را برای رفع این مشکلات هموار کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایجاد فضای ناامیدی در مردم از اهداف دشمن در جدایی مردم از نظام است گفت: امید آفرینی، مقابله با ناامیدی، ترسیم چشم انداز مثبت و امیدبخش از دیگر وظایف دولتمردان در شرایط کنونی است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: دشمنان سرمایه گذاری خود را متمرکز بر مبهم و تاریک نشان دادن آینده ملت ایران کرده اند در صورتی که ایران اسلامی در 40 سال گذشته همواره با مشکلات فراوان و تحریم ها روبرو بوده و با سرافرازی همه آنها را پشت سرگذاشته است.
امام جمعه زاهدان افزود: تا زمانی که تحول بنیادی در عرصه مدیریت اقتصادی کشور ایجاد نشود وضعیت روز به روز بدتر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام جهانیان به ظرفیت های ایران نظیر نفت، گاز، معادن، کشاورزی و غیره نیازمند هستند اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ظرفیت های کشور به قدری بالاست که اگر مدیریت امور به درستی انجام شود می توان به راحتی بر مشکلات فائق آمد.
عضو خبرگان رهبری همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) پس از ائمه معصومین(ع) نقش مهمی در ترویج خداپرستی، هدایت دینی و سیاسی در جامعه اسلامی داشته است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان تاکید کرد: زنان جامعه ما همه باید از حضرت معصومه سلام الله علیها در زمینه ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت الگو گرفته و سعی کنند به عنوان الگو از آن حضرت برای تربیت دختران خود بهره گیرند.
امام جمعه زاهدان حج را بزرگترین مانور اقتدار جهان اسلام عنوان کرد و افزود: در صورتی که مدیریت حج درست انجام شود بر قدرت و اقتدار جهان اسلام افزوده خواهد شد که امید است با سقوط حکومت آل سعود زمینه برای مدیریت صحیح این امر الهی محقق شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.