مهرداد جهاندیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان نام نویسی در این جشنواره از 24 خرداد تا 16 تیر اعلام شده بود که با توجه به استقبال شرکت های تعاونی تا 20 تیر تمدید شد.
وی‌ افزود: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می ‌شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرکت های تعاونی متقاضی در 20 گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و صنوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستبافت، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی و اتحادیه های تعاونی در سه گرایش تولیدی، توزیعی و خدماتی می توانند در این جشنواره نام نویسی کنند.
جهاندیده ادامه داد: تعاونگران سیستان و بلوچستان می توانند برای نام نویسی در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
وی زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان را شهریور ماه سالجاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر به میزبانی تهران معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا 2 هزار و 121 تعاونی فعال در سیستان و بلوچستان وجود دارد که 15 درصد آن ویژه بانوان است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.