کورش بالادست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آموزش ها با هدف توانمندسازی و آگاهی بخشی کارکنان در رابطه با بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل برگزار شده است.
وی ارائه آموزش های کاربردی و روزآمد به کارکنان را از ویژگی های هر سازمان موفق عنوان کرد و افزود: در تاسیسات نفتی به دلیل وجود کانون های خطر و مواد اشتعال زا، ارائه آموزش های ایمنی و آتش نشانی بیش از دیگر آموزش ها مورد نیاز است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: این آموزش ها شامل 260 نفر ساعت در زمینه بهداشت، 730 نفر ساعت آموزش ایمنی، 390 نفر ساعت محیط زیست و 290 نفر ساعت آموزش پدافند غیر عامل بوده است.
بالادست ادامه داد: برگزاری این آموزش ها به صورت تئوری و عملی بود و شرکت کنندگان با مباحث تئوری از جمله انواع آتش، خاموش کننده ها، آتش سوزی، سوختگی، آلودگی های نفتی، شرایط کار در تاسیسات نفتی، بهداشت محیط و راه های پیشگیری و مقابله با بحران و واکنش اضطراری و در بخش عملی نیز تحت نظر کارشناسان ایمنی منطقه با عملیات اطفاء حریق آشنا شدند.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستانهای جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.