معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تایید ترور مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: انگیزه ضارب یا ضاربان هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعتی پیش خبر ترور مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان توسط افراد ناشناس منتشر شد .

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید خبر ترور اسماعیل سعیدی نسب، مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: شب گذشته اسماعیل سعیدی نسب درحال پیاده شدن از خودروی شخصی خود بوده که فردی ناشناس بوسیله سلاح گرم کُلت کمری اقدام به شلیک دو گلوله به پای وی می‌کند.

محمد هادی مرعشی افزود: ضارب توسط خودروی سواری و به گفته شاهدین یک نفر بوده و پس از این اقدام متواری شده است.

مرعشی با بیان اینکه سعیدی نسب در اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان، تحت درمان قرار گرفته، خاطر نشان کرد: طی عیادتی که از مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتم از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفتم و طی گزارش های پزشکی حال ایشان خوب گزارش شده و برای انجام اقدامات پزشکی بستری خواهد بود.

وی اذعان داشت: هدف ضارب از این اقدام تاکنون مشخص نشده و مراحل قانونی آن برای شناسایی فرد و دستگیری آن در دست پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.