به گزارش ایرنا امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی ظلم، جنایت و حمایت از ظالمان و مستکبران جهان است.
حجت الاسلام محمد جواد رحمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان ستمگر آن در چهار دهه اخیر بدترین ظلم، تحریم، تهدید و فشارها را علیه ملت ایران روا داشته اند، بیان کرد: صدور قطعنامه‌ها، اخذ تصمیمات ظالمانه و تحریم ایران به بهانه های مختلف نشان دهنده بغض و کینه دشمنان بوده که سالهاست عظمت و ابهت ملت سربلند کشورمان را بر نمی تابند.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران برای مقابله با تهدیدات دشمنان آمادگی دارند و قطعا نقشه های شوم مستکبران با شکست مواجه خواهد شد.
امام جمعه موقت خاش همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات مدیران و کارکنان دستگاه عدلیه کشور، اجرای عدالت و دفاع از حقوق مظلومان را از نیازها و ضرورت های اجتناب ناپذیر جامعه عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قضایی کشور به خوبی خدمت در عرصه قضایی را تشریح و بر ضرورت دور شدن قضات از فساد، اجرای عدالت و تکریم انسانی بر پایه احکام اسلامی را تاکید نمودند.

**حقوق بشر آمریکایی سرشار از نفاق و دروغگویی است
امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: حقوق بشر همواره حربه آمریکا برای انجام جنایت و سرشار از نفاق و دورویی است.
حجت‌الاسلام محمد تقی افضلی تبار اظهار داشت: آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر در دنیا جنایت های بسیار زیادی انجام می دهد.
وی با اشاره به رعایت تقوای الهی بیان کرد: ذکر و یاد مباحث معاد و آخرت تقوا و خداترسی را در وجود انسان نهادینه می کند.
وی افزود: مهمترین گناهان جهل و نادانی است که این اصل اگر تقویت و تبدیل به آگاهی نشود پایه و ریشه کارهایمان از اول دچار انحراف می شود.
وی با اشاره به سالروز حمله شیمیایی و میکروبی رژیم بعث عراق به سردشت گفت: ترور شخصیت های بزرگ نظام و انقلاب اسلامی از جمله شهدای محراب و شخصیت های تاثیرگذار انقلابی توسط منافقین خائن که مورد حمایت غرب و آمریکا بودند، نمونه ای از حمایت این کشورها از تروریسم و منافقان بوده است.

**جنایات آمریکا ناشی از خوی شیطانی آن است
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سالگرد حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران افزود: جنایات این کشور ناشی از خلق و خوی شیطانی آن است.
حجت الاسلام مجتبی بامری در خطبه های این هفته نماز جمعه سراوان اظهار داشت: بیش از چهل سال است که به یاری خداوند توانسته ایم توطئه های این شیطان بزرگ را خنثی کنیم.
وی افزود: آمریکا دشمن دین، آیین، انقلاب، آزادی، هویت و اقتدار مسلمانان است.
وی با اشاره به اینکه ناظران اقتصادی باید دقت بیشتری بر روی بازار داشته باشند افزود: نباید اجازه دهیم که افراد خاطی با خرید چند هزار سکه اقتصاد و قیمت بازار را بر هم زنند.
وی گفت: کسانی که به دنبال سوء استفاده از مشکلات اقتصادی هستند هرگز احساس امنیت نخواهند کرد.
امام جمعه سراوان اظهار داشت: دشمن به دنبال بزرگنمایی و بهره برداری از مشکلات اقتصادی کشور است.
7310**7314**7336** 3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.