به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی نام درست روز چهارشنبه اظهار داشت: پلیس راهور سیستان و بلوچستان با هدف نظم بخشی هر چه بیشتر به فرآیند چرخه ترافیک و برخورد با قانون شکنان و قانون گریزان ترافیکی و مقابله با تخلفات حادثه ساز این طرح را در خیابان دانشگاه زاهدان اجرا کرده است.
وی با اشاره به توقیف 186 دستگاه خودرو متخلف که آگاهانه اقدام به انجام حرکات نمایشی و حادثه ساز در خیابان دانشگاه زاهدان کردند افزود: در این مدت 720 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن بر اساس دستور مقام قضایی در سامانه پلیس راهور ناجا توقیف سیستمی شدند.
رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: دوربین های سامانه مانیتورینگ و ثبت تخلفات پلیس راهور استان نیز با رصد کامل و شبانه روزی سطح شهر زاهدان به ویژه خیابان دانشگاه با تخلفات حادثه ساز برخورد و گره های ترافیکی احتمالی، تصادفات و سایر موارد لازم را به تیم های محسوس و نامحسوس فعال اعلام می کنند.
سرهنگ نام درست تاکید کرد: این طرح همچنان در دستور کار پلیس راهور سیستان و بلوچستان خواهد بود و آن دسته از رانندگان متخلفی که به هر دلیلی با انجام هنجارشکنی و قانون گریزی قصد برهم زدن امنیت ترافیکی را دارند، بدانند که مجموعه پلیس راهور استان هیچ گونه گذشت و اغماضی در این خصوص نخواهد داشت.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.