به گزارش ایرنا، امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش با تاکید بر اینکه امت اسلامی برای ادامه حیات و رسیدن به اقتدار و عظمت خود به حفظ وحدت و همبستگی نیازمند است، بر ضرورت مقابله با تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان و نیز دور کردن جامعه از آسیب ها و خطرات مواد مخدر را یادآور شد.

**حفظ آبروی افراد از مهمترین دستورات اسلام است
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد ضرورت حرمت و آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد یا اتفاقی است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: این موضوع آن‌قدر مهم است که تجاوز به آبروی دیگران جزو بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده شده است.
وی با تاکید برحفظ آرامش و دوری از هرگونه احساسات در باره حادثه اخیر ایرانشهر بیان کرد: از مسئولان قضایی انتظار داریم بعد از اثبات حرکت شنیع تجاوز به ناموس مردم با مجرمان طبق دستورات اسلام برخورد شود.
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: خدا را شکر در کشوری زندگی می کنیم که احکام اسلامی در آن جاری است و حدود الهی بر مجرمین اجرا می‌شود.
وی افزود: بعضی ها به دنبال بزرگ نمایی این حرکت شنیع هستند و این درست نیست کسی گواه به دروغ بدهد و تهمت به افراد بزند، چنانچه فردی این کار را انجام دهد طبق دستور اسلام به 80 ضربه شلاق محکوم می شود.
مولوی کریم زایی گفت: کسانی که از دستورات اسلام و حدود الهی آگاه نیستند نباید تحت تاثیر احساسات قرار گیرند.
وی بر وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام تاکید کرد.
7314 **7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.