مهرداد جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره همه ساله با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می ‌شود.
وی‌ افزود: شرکت های تعاونی متقاضی در 20 گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی و اتحادیه های تعاونی در سه گرایش تولیدی، توزیعی و خدماتی می توانند در این جشنواره نام نویسی کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعاونگران استان می توانند برای نام نویسی در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر از امروز تا 16 تیر ماه به سامانه اینترنتی سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود اقدام کنند.
جهاندیده ادامه داد: سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان شهریور ماه سالجاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر با حضور رئیس جمهور در تهران معرفی خواهند شد.
به گزارش ایرنا 2 هزار و 121 تعاونی فعال در سیستان و بلوچستان وجود دارد که 15 درصد آن ویژه بانوان است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.