سید مهدی عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توزیع هفت هزار و 650هزار سبد کالا با کمک خیران در ماه مبارک رمضان میان مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: ارزش هر سبد غذایی توزیع شده یک میلیون و 500 هزار ریال بوده است.
وی ادامه داد: این سبدهای غذایی با هزینه خیران در قالب روغن، حبوبات، برنج و غیره میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان توزیع 103 هزار و 74 وعده غذای گرم میان مددجویان را از دیگر اقدامات این نهاد در ماه رمضان ذکر کرد.
عبادی گفت: همزمان با عید سعید فطر چهار هزار و 452 پایگاه کمیته امداد به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در سراسر این استان مستقر و فعال می شوند.
وی تصریح کرد: این پایگاه ها همزمان با عید سعید فطر در میعادگاه های نماز عید و معابر عمومی سیستان و بلوچستان برای جمع آوری زکات فطریه مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: همچنین 585 پایگاه در مساجد، 34 مرکز نیکوکاری و 33 دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان آماده دریافت زکات فطریه هستند.
وی فطریه تعیین شده برای هر نفر در سیستان و بلوچستان را 60 هزار ریال عنوان کرد و افزود: فطریه های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار ایتام و محرومان از پیش تعیین شده زیر پوشش این نهاد قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا هم اینک 231 هزار و 15 نفر در قالب 99 هزار و 16 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.