به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ستاد اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم باید در تمام دستگاههای دولتی این استان تشکیل شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: امروز دشمن بر طبل یاس و نا امیدی می کوبد و تلاش دارد تا کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: دستگاههای دولتی در سیستان و بلوچستان با تشکیل این ستاد می توانند تمام توطئه های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دستگاههای دولتی باید با مردم ارتباط بیشتری برقرار کرده و واقعیت ها را بازگو کنند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود برخی مشکلات مانند گرانی، تورم، خشکسالی، کمبود آب و برق خدمات ارزنده ای را در سیستان و بلوچستان انجام داده که غیر قابل انکار است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت سرمایه گذاری های بسیار خوبی در حوزه زیرساخت های این استان انجام داده که قابل تقدیر است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در دهه 80 گاز رسانی به زاهدان به عنوان یک افسانه مطرح بود اما با تلاش های دولت این افسانه تبدیل به واقعیت شد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی در زمینه توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، بزرگراه چابهار - میلک و راه آهن چابهار- میلک - سرخس انجام داده که پیگیری این طرح ها را از استاندار خواستاریم.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این نشست گفت: خشکسالی 100 درصد استان سیستان و بلوچستان را در برگرفته و مدیریت منابع آبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از لحاظ آبی در شرایط خوبی بسر نمی برد بنابراین مدیران دستگاههای دولتی در این زمینه باید چاره اندایشی کنند تا مردم دچار آسیب نشوند.
وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر به ویژه امسال بسیاری از دامداران دام هایشان را از دست داده اند و برای تامین علوفه با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.
وی تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان همه با مشکلات کم آبی مواجه هستند و باید طوری برنامه ریزی شود که مردم با مشکل خاصی رو به رو نشوند.
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در شرایط سخت کم آبی باید در کنار مردم باشند و از پشت میز نشینی فاصله بگیرند.
مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان باید تمام تلاش خودشان را برای بر طرف کردن مشکلات مردم بکار گیرند.
به گزارش ایرنا در شورای اداری سیستان و بلوچستان ساعت کار ادارات این استان از 6 صبح تا 12:30 دقیقه ظهر به تصویب رسید.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.