به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه از دیدگاه امام امت مساله فلسطین اصلی ترین و اساسی ترین مساله جهان اسلام است اظهار داشت: مساله فلسطین در اندیشه امام از چنان جایگاه والایی برخودار بود که آن را فراتر از زمان و مکان می دید از این رو آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد تا جهانیان برای حمایت از مردم مظلوم این کشور بپاخیزند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام امت ابدا با سازش مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی موافق نبودند افزود: روز قدس روزی است که باید به همه ابر قدرت ها هشدار داد که دست از زورگویی به مستضعفان بردارند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: همچنین روز قدس به فرموده امام امت روز اسلام و احیای قوانین آن در ممالک اسلامی و روز حیات دین الهی است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان پیرو خط امام امت همواره تاکید داشتند که فلسطین تنها برای مسلمانان است و رژیم صهیونیستی باید از آن اخراج شود.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در دوره های مختلف اقدام به اشغالگری در سرزمین فلسطین، غزه و لبنان کرده بود اظهار داشت: این رژیم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نبرد با مسلمانان موفق نبوده اما بعد از احیای مجدد اسلام توسط رهبر کبیر انقلاب و تشکیل جبهه مقاومت شکست های متعددی را تجربه کرده و می کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم 2 نگرش سازش با همراهی آمریکا و عربستان و مقاومت با حمایت ایران وجود دارد که بر اساس تجربه گذشته تنها راهی که می تواند منجر به پیروزی مردم فلسطین در مقابل این رژیم زورگو و کودک کش شود مقاومت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز به برکت تشکیل جبهه مقاومت در منطقه شاهد هستیم که ابر قدرتهای جهان در مقابل نیروی حق توان ایستادگی ندارند و شکست های سنگینی را در منطقه تجربه می کنند.
امام جمعه زاهدان افزود: استکبار برای مقابله با جبهه مقاومت گروه های تکفیری نظیر داعش و طالبان را در منطقه تشکیل داد اما باز هم این حربه دشمن در مقابل جبهه مقاومت متحمل شکست شد.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امروز نیروهای جبهه مقاومت از تمام کشورها تشکیل شده است، گفت: ایران کانون اصلی مقاومت در برابر زیاده خواهی و فزون طلبی استکبار است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت بود.
عضو خبرگان رهبری افزود: حفظ پیوستگی، اطاعت و تبعیت از رهبری، ذخیره سازی انرژی برای مقابله با دشمن و محکم کردن ارتباط با ولایت فقیه مهمترین ساختارهای مقاومت را تشکیل می دهند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه توبه، تضرع، استغفار و استغاثه به درگاه حضرت حق و نزدیکی با خداوند است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.