مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنانچه سران کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد و یکپارچه باشند به راحتی می توانند به رژیم اشغالگر قدس اعتراض کنند و قطعا در این راه به پیروزی خواهند رسید.
وی بیان کرد: اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار و تحریک کرد.
وی تاکید کرد: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد و منسجم باشند هیچ قدرتی نمی تواند آنان را شکست دهد.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: هرچه دشمن به ظلم خود نسبت به مسلمانان ادامه دهد مسلمانان متحد تر و وحدت بیشتری خواهند داشت.
مولوی عبدالحمید اظهار داشت: اتحاد مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی خیلی حیاتی است.
وی ادامه داد: روز قدس یک روز تاریخی است زیرا مسلمانان در کنار هم جمع می شوند و علیه اشغالگری های رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض می کنند.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر وحدت امت اسلامی است.
مولوی نذیر احمد سلامی اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس با توجه به حرکات نابخردانه ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس نشانگر این است که مسلمانان این اقدام آنان را هرگز نمی پذیرند.
وی بیان کرد: مساله فلسطین به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست و هیچ موضوعی دیگری نمی تواند این مساله را تحت تاثیر قرار دهد.
وی ادامه داد: در بحث جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس معیار ملت ها هستند و سران برخی از کشورهای اسلامی نقشی ندارند چرا که بسیاری از آنها خود فروخته اند.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت های اسلامی هرگز نمی پذیرند که رژیم غاصب صهیونیستی قدس را به عنوان پایتخت خود قرار دهد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.