به گزارش ایرنا غلامرضا مجیدی نژاد یزدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس به فرمایش امام خمینی( ره) روزی جهانی است و به همه اسلام تعلق دارد.
وی افزود: مسلمانان و آزادی خواهان در نقاط مختلف جهان با راهپیمایی در روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس سبب ایجاد همدلی و وفاق می شود بنابراین تمام قشرهای مختلف ساکن در شهر و روستاهای چابهار در این راهپیمایی حضوری باشکوه داشته باشند.
فرماندار چابهار با بیان اینکه روز قدس با شهرتی جهانی مرزها را در نوردیده است گفت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان به ویژه مردم عزیز چابهار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌ های گذشته با حضور با شکوه خود در راهپیمایی این روز دشمنان اسلام را ناامید خواهند کرد.
مجیدی نژاد یزدی ادامه داد: بی تردید راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان بر ضد فلسطین بوده و این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر باشد.
وی از نقش موثر رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات در حضور گسترده مردم در راهپیمایی های مختلف اشاره کرد و افزود: استفاده هدفمند از رسانه های مجازی، مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها و بهره گیری از حضور همه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه ای دارد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.