مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رالی دوستی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب به منظور گسترش ارتباطات فرهنگی، ورزشی و گردشگری بین کشورهای ایران، هند، آذربایجان و روسیه انجام شده است.
بهروز آقایی معرفی کریدور شمال - جنوب به عنوان یکی از کریدورهای تاثیرگذار بین المللی در مبادلات تجاری و گردشگری را از اهداف برگزاری این رالی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این رالی از مبدا هندوستان آغاز و شرکت کنندگان متشکل از مقامات و سفرای این کشور پس از طی مسیر دریایی 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس وارد بندرعباس شده بودند، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر زمینی به شمال و عبور از شهرهای ایران از مرز زمینی بندر آستارا به سمت باکو و روسیه مقصدهای بعدی این رالی بود.
وی گفت: در مسیر بازگشت، تیم رالی متشکل از کشورهای هند، روسیه و آذربایجان با ورود به ایران از مرز آستارا وارد تهران شدند.
وی ادامه داد: این رالی به عنوان نقطه پایانی پس از طی مسیر به سمت زاهدان، در 2 مسیر بندرعباس و چابهار حرکت و با عبور از شهرهای یزد، کرمان و زاهدان وارد بندر چابهار شد.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان پس از خروج از بندر چابهار از طریق بندرعباس و مسیر دریایی، کشور ایران را ترک می کنند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.