بخشدار سرباز کلات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح تفریحی و گردشگری با اعتباری افزون بر500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع ساخته می شود.
مرتضی سایگانی افزود: شهرستان سرباز به دلیل کوهستانی بودن و عبور جاده ترانزیتی از حاشیه رودخانه زیبای سرباز مورد توجه مسافران برای تفریح و گردش است.
وی بیان کرد: این طرح تفریحی و گردشگری در میان درختان سرسبز نخل و باغات میوه های گرمسیری و در حاشیه رودخانه واقع شده است که می تواند به مکانی مناسب برای استراحت رانندگان و مسافران تبدیل شود.
وی گفت: در این بوستان تفریحی، امکانات رفاهی از جمله آلاچیق، بوفه و سرویس بهداشتی برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است.
وی از همراهی خوب اعضای شورای اسلامی، معتمدان، ریش سفیدان و کارشناسان امور مالی و فنی بخشداری برای حضور در مراسم کلنگ زنی نخستین بوستان گردشگری روستای پیردان قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، بخش سرباز با 444 پارچه آبادی وروستا، 200 شورای اسلامی و 180 دهیاری دارد.
بخش سرباز با هشت هزار و 594 کیلومتر مربع از پنج دهستان شامل مرکزی، کیشکور، مینان، سرکور و نسکند تشکیل شده و در 80 کیلومتری راسک مرکز شهرستان سرباز واقع شده است.
شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 190 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 4 شهر 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.