به گزارش ایرنا امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کمک به محرومان و عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه نیافته یکی از تاکیدات امام خمینی رحمه الله علیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت‌ الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه ‌های نمازجمعه این هفته ایرانشهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی ودوری از گناه اظهار داشت: کسی که ادعای پیروی خط امام خمینی(ره) دارد اما در مقابل دشمنان نرمی نشان می دهد دروغ می‌گوید که در خط امام است.
وی گفت: در غرب تهران از 40 دانش آموز در حضور معاون مدرسه سوءاستفاده جنسی می شود تازه متوجه شده اند که دست اندرکاران وتاسیس کنندگان این مدرسه از مخالفان نظام و طرفداران سرسخت منافقین و ضدانقلاب هستند.
امام جمعه ایرانشهر افزود: سئوال اینجاست که اینگونه افراد و موسسات از طرف چه کسانی نظارت و گزینش می شوند.

** امام جمعه شهرستان خاش بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت ماه مبارک رمضان و قیام و زنده نگهداشتن شب های قدر تاکید کرد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ماه رمضان، در واقع ماه خودسازی و بازگشت از گناهان و رسیدن به قرب پروردگار است.
وی با گرامی داشت مناسبتهای هفته و تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل با رهبری هوشمندانه خود به نجات کشور از ظلم و فساد طاغوت کمک کردند و امروز بعد از گذشت چند دهه شاهد عزتمندی کشور در حوزه های مختلف هستیم.

** رفع مشکلات کشور نیازمند عزم ملی است
امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: رفع مشکلات کشور به آسانی امکان پذیر نیست بلکه نیازمند عزم ملی برای تامین آرمان هاست.
حجت الاسلام مجتبی بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برخی تفاوت ها بین انقلاب اسلامی و نظام طاغوت در ایران اظهار داشت: ایران اکنون مستقل ترین کشور جهان به شمار می رود در حالی که طاغوت بدون اجازه استکبار نفس هم نمی کشد.
وی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و برهم زدن وحدت بین ملت ایران است.
امام جمعه سراوان گفت: ایستادگی در مقابل طاغوت و استکبار ستیزی نمونه ای از آرمان های انقلاب است.
وی تصریح کرد: برای حل مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز به یک حرکت انقلابی از سوی دولت و همکاری عمومی است.
7336 **7310 ** 7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.