به گزارش ایرنا سیدامیر حسین مطلبی در نخستین نشست تخصصی مدیران کل ورزش و جوانان منطقه چهار کشور در چابهار اظهار داشت: مسئولان در رده های مختلف باید به حوزه ورزش کمک کنند تا بتوان بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.
وی افزود: در این نشست برنامه های اصلاحی، نقاط ضعف و قوت، مسائل و مشکلات مختلف حوزه ورزش بحث و تبادل نظر می شود تا به راهکارهای لازم برای پیشرفت و توسعه برسیم.
وی بیان کرد: نشست های تخصصی هر منطقه ماهانه یکبار برگزار شود تا بهتر مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: گروههای تخصصی باید در وزارت ورزش افزایش یابد تا سبب ایجاد انگیزه بیشتری برای اعضای هیات های ورزشی شود.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست جمع بندی و براساس اولویت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: حوزه ورزش این استان در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی داشته و اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا کرده است.
محمودرضا امیاری افزود: 80 سمن(سازمان مردم نهاد) در سیستان و بلوچستان در حوزه ورزش تشکیل شده و 180 سمن دیگر نیز در نوبت ثبت هستند.
وی بیان کرد: 28 مکان ورزشی با اعتبار 300 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان در حال اجراست که بسیاری از آنها آماده افتتاح است.
وی توجه به حوزه جوانان و ورزش را ضامن سلامتی و نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به ورزش سیستان و بلوچستان نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر است.
وی گفت: فاصله منطقه قرقری سیستان و زرآباد در جنوب بلوچستان بیش از هزار و 100 کیلومتر بوده که این فاصله نیازمند ایجاد صدها مکان ورزشی است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، کمبود نیروی انسانی و امکانات رفاهی نظیر خودرو برای جابجایی ورزشکاران را از جمله مشکلات حوزه ورزش این استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا مدیران کل ورزش و جوانان منطقه چهار کشور نیز مشکلات خود را در زمینه اختصاص اندک اعتبارات ورزشی، کمبود نیروی انسانی، ساخت فضای اداری و ورزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، توجه به رفاه و تحول نیروی انسانی و مشکلات حوزه جوانان و ورزش هر استان را مطرح کردند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.