به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در مراسم اهدای هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: این میزان جهیزیه به منظور محرومیت زدایی در میان زوج های جوان این استان توزیع شد.
سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: این زوج‌های نیازمند با اقدامات میدانی قرارگاه، دسته‌های رزمی و نواحی مقاومت بسیح و کمیته امداد شناسایی شده ‌اند.
وی بیان کرد: 500 سری از این جهیزیه ها به زوج های جوان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان و بقیه نیز به زوج های نیازمند در مناطق مرزی این استان اهدا می شود.
وی هدف از توزیع این میزان جهیزیه را فقرزدایی و ترویج ازدواج آسان میان زوج های جوان سیستان و بلوچستان برشمرد.
وی ادامه داد: با هدف حمایت از کالای ایرانی این میزان جهیزیه از تولیدات داخلی کشور تهیه شده است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: این جهیزیه ها در میان زوج های جوان کمیته امداد و زوج های نیازمند در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان توزیع می شود.
سردار مارانی اظهار داشت: سپاه پاسدارن در کنار برقرای امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان طرح های محرومیت زدایی را نیز در این استان دنبال می کند.
به گفته جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بیش از 30 میلیارد ریال ارزش مادی هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به جوانان و نوعروسان سیستان و بلوچستان است.
سردار امان الله گشتاسب اظهار داشت: 50 درصد این جهیزیه ها به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بقیه نیز به جوانان نیازمند در حاشیه مرزهای سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان نیازمند و نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان امروز/چهارشنبه/ با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و شماری از مسئولان اهدا شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.