به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز دوشنبه در دیدار شماری از خانواده های شاهد و ایثارگر خاش اظهار داشت: اجرای طرح دیدار رمضان و ملاقات مسئولان با این قشر ارزشمند از جامعه کاری بزرگ است که از سوی بنیاد شهید و دیگر دستگاههای متولی با هدف آشنا شدن با مشکلات خانواده های نیازمند به حمایت انجام می شود.
وی ادامه داد: نهایت تلاش مسئولان در دولت باید به سمتی باشد که از خدمات و ایثارگری های خانواده های شاهد و ایثارگر تجلیل شود.
وی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر توجه می شود اما با توجه به حجم مشکلات و نیازهای این قشر باید برنامه ریزی های منسجم تری داشته باشیم تا آنها احساس کمبود و نیاز نکنند.
فیض محمد میربلوچزهی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش نیز گفت: در مباحث اداری، فرهنگی و غیره کارهای ارزشمندی از سوی دولتمردان برای جامعه هدف انجام شده و همچنان شاهد ادامه روند خدمات رسانی ها هستیم.
به گزارش ایرنا فرماندار خاش به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مدیر بنیاد شهید و فرمانده مرکز آموزش 08خاش با شماری از خانوده های معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار و از آنان دلجویی کردند.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.